polski
polski / zł
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA

Powiadomienie o reklamacji przez konsumenta może nastąpić:

  1. W formie pisemnej, pod adresem: ul. Kochanowskiego 30A, 33-100 Tarnów
  2. Pocztą elektroniczną pod adresem: sklep.revedechantelle@gmail.com

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni.

Produkt powinien zostać odesłany do:
ul. Kochanowskiego 30A
33-100 Tarnów

Gwarancja jest ważna przez dwa lata (po dostawie)

kliknij ---> Formularz reklamacyjny

 

ZASADY DOTYCZĄCE ZWROTÓW

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827), masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.

Aby zwrócić produkt, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go pocztą elektroniczną lub wysłać na nasz adres wraz z produktem w ciągu 14 dni od terminu zgłoszenia odstąpienia od umowy.

kliknij ---> Wzór formularza odstąpienia od umowy

Załącz wszystkie akcesoria, pokwitowanie, paragon i/lub fakturę. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru (w tym koszt przesyłki) pokrywa kupujący. (art. 34 ust. 2 ustawy).

Każdy zwrot musi być wcześniej zgłoszony drogą e-mailową na adres: sklep.revedechantelle@gmail.com i dopiero po uzyskaniu numeru zwrotu i jego zatwierdzeniu, prosimy o nadanie przesyłki. Paczka, która nie będzie miała przyznanego numeru zwrotu, nie będzie przez nas odbierana.

Zwroty dotyczą wyłącznie produktów zakupionych w perfumerii internetowej na stronie www.sklep.revedechantelle.pl.

Klienci dokonujący zakupów z krajów spoza Unii Europejskiej (np. USA, Szwajcaria, Ukraina) przyjmują do wiadomości, że do zawartej umowy sprzedaży zastosowanie ma wyłącznie prawo polskie, w szczególności ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za lokalne przepisy ochrony konsumenckiej w państwie zamieszkania klienta, chyba że obowiązujące prawo wyraźnie tego wymaga.

Zwroty produktów są możliwe w terminie 14 dni, zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce, wyłącznie na koszt klienta, chyba że sklep postanowi inaczej. Klient ponosi również wszelkie koszty związane z odprawą celną, transportem, podatkami i ewentualnymi opłatami administracyjnymi wynikającymi z przesyłek międzynarodowych.

Zwroty bez uprzedniego zgłoszenia na adres: info@revedechantelle.pl lub nieopłacone przesyłki nie będą przyjmowane.

Zwrot środków

Po otrzymaniu formularza i produktu, zwrócimy wszystkie dokonane przez Ciebie płatności (w tym koszt najtańszej dostępnej formy dostawy) w ciągu 3 dni od dnia skutecznego odstąpienia – tą samą metodą płatności, chyba że ustalimy inaczej (bez dodatkowych kosztów). Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu do chwili otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania (art. 32 ust. 3 ustawy)

Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku (art. 38 ustawy): 

  • produktów wykonanych na indywidualne zamówienie lub personalizowanych,
  • produktów szybko psujących się lub z krótkim terminem ważności,
  • produktów w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych lub zdrowotnych,
  • produktów, które po dostarczeniu zostały nierozłącznie połączone z innymi.

W związku z powyższym, przyjmujemy wyłącznie produkty z nienaruszoną folią ochronną, nieotwierane, w oryginalnym opakowaniu. 

Jeżeli nie zgadasz się z naszą polityką zwrotów, prosimy o zrezygnowanie z zakupów w perfumerii internetowej www.sklep.revedechantelle.pl.